tjuvtitt

hej! Nu kommer en liten tjuvtitt från gårdagens övningar bilderna är inte dom bästa när satt bakom glaset. Alla ser värkligen frammemot showen. Jag kan säga att det kommer att bli ett väldigt snyggt EMD ( baby goodbye) nummer med guldhattar m.m Iallafall nu kommer bilderna: :) <-----innan programmet =) <--- uppsträckning =) <-------arm rörelser =) <----- några åkare =) <------- någon som åker förbi =) <------- mitt i ett program =) <------uppställning =) <-------- lite rörigt =) <-------mitt i ett program :) <------ hjulet :) <------ uppställning :) <--- "vågen" :) <-- "vågen" :) <---- piruett :) <----- uppställning



Det kommer att vara paråkning m.m också men jag har inga bilder därifrån.         HejDå/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0